Warnung: Betrugsmasche bei Vanity Verkäufern

      Warnung: Betrugsmasche bei Vanity Verkäufern

      Hallo, ich habe heute bereits das Ganze auf Google+ geposted.
      Ich zitiere das ganze Mal (ist englisch, aber sollte verständlich sein)

      Hello everyone, I guess someone from you guys remember, when I named BOB Healer as scammer, cause he offered me Flameheadring and wanted me to migrate to HOB Server.

      There is a way to make it look like, you dropped a vanity in chest, even when you are not. I don't wanna explain how it works, but I just wanna make you all sceptic, if you going to buy a vanity and prevent to get scammed.

      On experiments this morning, I used Guild League Reward Chest and was really able, to make a screenshot, looking like, there is an Eristar Bear Emblem and a 30 Days War Free Brand in chest.

      But for real it's just crap. It looks legit, cause chest is still opened and I am kneeing on it.

      Everyone, be sceptic, when someone offers you a vanity and when on screenshot is just a vanity in chest only. A vanity drops always as additional drop.

      Have a nice day. ;)
      Bilder
      • image.jpg

        741,56 kB, 2.048×1.536, 169 mal angesehen
      • image.jpg

        730,47 kB, 2.048×1.536, 161 mal angesehen
      Liebe Grüße,
      Denny

      Gameloft wird Runen nicht umsonst verschenken! Und schon gar nicht durch Eingabe Deiner Account-Daten. Bitte gib Deine Account-Daten zum Schutze Deiner Charaktere nirgendwo an!
      Ich bin ja nicht auf den Scam reingefallen. Aber ich habe mir diesbezüglich halt Gedanken gemacht, wie man - ohne Bildbearbeitung - ein solches Bild hinbekommen kann.

      Auf dem Screen wo ReSort im Team ist, ist jener, wo mein Gildenkollege gescammed wurde. Und ich war halt zu Recht misstrauisch. :)
      Bilder
      • image.jpg

        174,88 kB, 960×720, 155 mal angesehen
      • image.jpg

        149,04 kB, 820×615, 154 mal angesehen
      Liebe Grüße,
      Denny

      Gameloft wird Runen nicht umsonst verschenken! Und schon gar nicht durch Eingabe Deiner Account-Daten. Bitte gib Deine Account-Daten zum Schutze Deiner Charaktere nirgendwo an!